لبــخــنـــد ...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man




 

 

 

لبــخــنـــدی کــه در چهـــره ام مـــی بینـــی معنــایــش

ایـــن نیستـــــــــــ کــه زندگـــی ام بـــی نقـــص استــــــــــــ ،

بلکــــه قـــدردان داشتـــه هـــایم هستــــــم

و از خـــدا بخـــاطــــر نعمتــــــــــ هـــایــش

سپـــاســگـــذارم







نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت15:30---24 فروردين 1393
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪

╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪


ط.م
ساعت14:36---23 فروردين 1393
خوب عیزم

شیدا مهرزاد
ساعت21:51---28 اسفند 1392
سلااااااااااااااام عزیزمممممممممم.سال نو رو تبریک میگم.امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشی.یه عالمهههههههه آرزوی خوب تقدیم به تو عسیسمممممممممم.
چرا آپ نمیکنی؟


ازدواج گل نرگس
ساعت23:50---22 اسفند 1392

عید است ولی بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
این گونه هزار عید با هم داریم
اللهم عجل لولیک الفرج
بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است
پیشاپیش آغار سال جدید را به شما تبریک می گویم و امیدوارم که در سایه لطف پروردگار و تمسک به ائمه اطهار بیش از پیش موفق باشید .بنده شما را با نام دل نوشته های من لینک کردم خوشحال خواهم شد که شما نیز این حقیر را با نام مذهبی - تشنه ولایت لینک فرمایید


نیلوفر
ساعت11:36---3 بهمن 1392
باید بازیگر شوم ،
آرامش را بازی کنم …
باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …
باز باید مواظب اشک هایم باشم …
باز همان تظاهر همیشگی : ” خوبم … ”
سلام خوشحال میشم به منم سربزنید};-


شیدا مهرزاد
ساعت11:30---29 دی 1392
سلاااااااااااام.دلم خیلییییییییی برات تنگ شده بود.میدونم بی معرفت شدم.
چندماه فقط خودم بودم وخودم...
عید رو تبریک میگم.دلت شاد انشالله.


شیدا
ساعت12:48---20 دی 1392
زیبا بود.......

Milad
ساعت19:47---2 آذر 1392
سلام ممنون از مطالب خوبت موفق باشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: